13:40
Скарги в сферах реєстрації бізнесу та нерухомості
Рішення, дії або бездіяльність державного реєстратора у сфері реєстрації бізнесу та нерухомості можуть бути оскаржені до Міністерства юстиції України та його територіальних органів або до суду. Міністерство юстиції України розглядає скарги: на проведені державним реєстратором реєстраційні дії (крім випадків, якщо такі реєстраційні дії проведено на підставі рішення суду). Головне територіальне управління юстиції у Луганській області розглядає скарги: на рішення (крім рішення, згідно з яким проведено реєстраційну дію), дії або бездіяльність державного реєстратора; на дії або бездіяльність суб’єктів державної реєстрації.    

Головним територіальним управлінням юстиції у Луганській області 01.02.2016 року було створено комісію з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Луганській області.

Комісія є постійно діючим колегіальним консультативно-дорадчим органом при Головному територіальному управлінні юстиції у Луганській області, що в межах повноважень забезпечує розгляд скарг у сфері державної реєстрації.

Рішення, дії або бездіяльність державного реєстратора, суб'єкта державної реєстрації можуть бути оскаржені до Міністерства юстиції України та його територіальних органів протягом 30 календарних днів з дня прийняття рішення, що оскаржується, або з дня, коли особа дізналася чи могла дізнатися про порушення її прав відповідною дією чи бездіяльністю.

Скарга на рішення, дії або бездіяльність державного реєстратора, суб'єкта державної реєстрації або територіального органу Міністерства юстиції України подається особою, яка вважає, що її права порушено, у письмовій формі та має містити: повне найменування (ім’я) скаржника, його місце проживання чи перебування (для фізичних осіб) або місцезнаходження (для юридичних осіб), а також найменування (ім’я) представника скаржника, якщо скарга подається представником; зміст оскаржуваного рішення, дій чи бездіяльності та норми законодавства, порушені на думку скаржника; викладення обставин, якими скаржник обгрунтовує свої вимоги; підпис скаржника або його представника із зазначенням дати складення скарги.

Якщо скарга на рішення, дії або бездіяльність державного реєстратора, суб’єкта державної реєстрації подається представником скаржника, до такої скарги додається довіреність чи інший документ, що підтверджує його повноваження, або його копія, засвідчена в установленому порядку.

Л.ДУБІНА, начальник Реєстраційної служби Білокуракинського РУЮ
О.ЖУРБА, державний реєстратор Білокуракинського РУЮ

За матеріалами газети «Життя Білокуракинщини»
№15-16 від 20 лютого 2016 року
Категорія: Життя Білокуракинщини | Переглядів: 391 | Додав: portalbk | Теги: життя, Державна, білокуракинщини, реєстрація, РЕЄСТРАТОР | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar