У 2018 році державною службою зайнятості введений в експлуатацію новий веб-сайт «Єдине соціальне середовище зайнятості». Однією з переваг нового сайту є «Електронний кабінет роботодавця».
«Електронний кабінет роботодавця» - це сервіс з використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, зорієнтований, насамперед, на скорочення витрат часу для відвідування центру зайнятості та підвищення рівня взаємодії роботодавців зі службою зайнятості. Це персональне автоматизоване робоче місце, доступ до якого роботодавець може отримувати за допомогою комп'ютеру, підключеного до мережі Інтернет, а також з мобільного телефону.
У «Електронному кабінеті» керівники установ, підприємств та організацій, фізичні особи-підприємці або представники їх кадрових служб мають можливість переглянути актуальність реквізитів свого підприємства, що містяться у базі служби зайнятості, стан укомплектування заявлених вакансій, кількість направлених центром зайнятості претендентів на роботу, договори на організацію громадських робіт та працевлаштування після професійного навчання, здійснити добір працівників, шляхом перегляду резюме.
Для оперативного вирішення питання підбору персоналу та прискорення укомплектування вакансій Звіт №3-ПН «Інформація про попит на робочу силу (вакансії)» (далі - Звіт) може бути поданий роботодавцем в будь-який центр зайнятості, незалежно від місця знаходження роботодавця, засобами електронного зв'язку в т.ч. через «Електронний кабінет роботодавця».
Оскільки в Звіті передбачено підпис роботодавця, то у разі відправлення в центр зайнятості електронною поштою скановану форму звіту або через «Електронний кабінет роботодавця» за роботодавцем залишається обов'язок підтвердження раніше поданої таким способом звітності паперовим носієм, завіреним підписом (керівника або уповноваженої ним особи, фізичної особи - підприємця). На жаль, на сьогодні ще не реалізована можливість подання електронної звітності за формою №3-ПН, в тому числі через «Електронний кабінет роботодавця» з накладанням електронного цифрового підпису.
Для створення власного Електронного кабінету роботодавцю необхідно звернутись до центру зайнятості, повідомити адресу електронної пошти, сформувати логін та пароль, за допомогою яких авторизуватися та отримати доступ до послуги на сайті Державної служби зайнятості http://dcz.gov.ua/.
Треба зазначити, що фахівці Білокуракинського районного центру зайнятості активно залучають роботодавців до користування новим сервісом Державної служби зайнятості. Відбувається це шляхом особистого спілкування з роботодавцями безпосередньо на їх робочому місті, наданням потрібної інформації у телефонному режимі, в ході проведення для роботодавців практичних семінарів з цього питання. На цей час 125 роботодавців Білокуракинського району створили свої власні «Електронні кабінети».
За більш детальною інформацією звертайтесь до відділу взаємодії з роботодавцями Білокуракинського РЦЗ.
Світлана ФІЛОНЕНКО, начальник відділу взаємодії з роботодавцями Білокуракинського районного центру зайнятості
|